środa, 29 lutego 2012

Yves Rocher, mleczko do ciała, malina i jeżyna

Witajcie :)
Chciałabym osłodzić Wam dzisiejszy post pewnymi smakołykami z Yves Rocher :) Zapraszam!

Yves Rocher, mleczko do ciała 50ml; 6,90zł
Zakupiłam dwie różne wersje, ale będę pisać o nich razem, ponieważ oprócz samego zapachu nie zauważyłam żadnych różnic.
Konsystencja tych mleczek przypomina mi trochę jogurt, choć nie jest aż tak sztywna. Na ciele rozsmarowuje się bez problemu, powiedziałabym wręcz, że w tempie ekspresowym. Wydajność jak dla mnie również bez zarzutu. Taka mała buteleczka wystarczyła mi na cztery "zdrowe" użycia. "Zdrowe", ponieważ wysmarowałam całe ciało nie żałując sobie ;) Nawilżenie określam jako dobre, chociaż wiadomo, że samo mleczko nie da takiego efektu jak masło do ciała. Dla bardzo suchej skóry może nie być wystarczające, ale dla normalnej - owszem! Nie pozostawia tłustej i lepkiej warstwy, wchłania się w chwilę. Zapach obu wersji jest przepiękny! Sama nie wiem, który ładniejszy. Oba w każdym razie są bardzo naturalne i nie męczą noska :) Niestety na ciele nie utrzymują się długo, od momentu posmarowania zapach stopniowo zaczyna zanikać i już nie jest tak intensywny jak na początku (czego bardzo żałuję ;)).
Czy polecam? Tak, ale myślę, że osoby z bardzo suchą skórą nie będą dość zadowolone z efektu nawilżenia.
Dla zainteresowanych i ciekawych dobrym jednak wyjściem z całej sytuacji jest możliwość zakupienia miniaturek 50ml. Nie są one koszmarnie drogie, choć w tej cenie można już nabyć balsam o dużej pojemności z innej firmy. Jeżeli macie jednak ochotę sprawdzić się z tymi produktami to czemu nie? Dostępnych jest wiele wersji zapachowych (m.in. kokos, wanilia) i są też w sprzedaży duże butle po 400ml w cenie 19,90zł - zdecydowanie bardziej opłacalna opcja choć też do najtańszych nie należy. Do butli na miejscu można dokupić dozownik z pompką dla wygody.
Ja wkrótce do swojego zbioru dobroci z YR dorzucę jeszcze kilka innych zapachowych mleczek i jedno pełnowymiarowe :)
Skład dla zainteresowanych:

Też jesteście takie łakome na zapachy jak ja? ;)


Pozdrawiam serdecznie!
bG

20 komentarzy:

  1. Świetne produkty,ja też czasami kupuję produkt,tylko dla zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję jedynie, że zapach nie utrzymuje się dłużej na ciele :(

      Usuń
  2. Fajnie, że mają takie małe pojemności - chociaż zdecydowanie bardziej opłaca się największą butelkę. Skusiłabym się na jeżynę :))
    Ja bardzo lubię mleczko GOSHa - właśnie w takiej mega butli :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżyna pachnie cudownie! Ja się zastanawiam nad duża butlą z jeżyną :)

      Usuń
  3. a jaki mają skład? Są jakieś parabeny? Ja miałam jedno masło z Sephory o boskim zapachu ale nawilżało kiepsko :( wczoraj używałam olejku z Alterra i jest lepszy niż wszystkie balsamy jakie miałam do tej pory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz suchą skórę to możesz nie być do końca zadowolona z ostatecznego nawilżenia :( Chyba, że np do kąpieli wlejesz trochę olejków i dopiero po takiej sesji się nasmarujesz. Wtedy skóra zachowuje się zupełnie inaczej, tak samo jest z kremami do twarzy. Zdjęcie ze składem już zaktualizowałam :)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo za zdjecie :)

      Usuń
  4. Muszą ślicznie pachnieć :) No i faktycznie duża butla dużo bardziej się opłaca, taka mała buteleczka to właśnie na kilka użyć tylko i prawie 7 zł :( Jakoś tak średnio przepadam za Yves Rocher, uważam że mają produkty dobre i przeciętne, ale nie kupiłabym niczego "w ciemno", dopiero po przeczytaniu jakiś recenzji bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja np uważam, że mają świetne balsamy do ciała w słoiczkach, miałam z wanilią z upraw bio. Nawilżał bardzo dobrze, zapach pozostawał na długo, ale ta cena :/ prawie 40zł!

      Usuń
  5. Mmm muszą faktycznie pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo taki tani nie wiedziałam chyba kupie wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam ich zapachy, mam malinową wodę toaletową - obłęd! :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem! Szczególnie na kokos i czekoladę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham te mleczka z YR, w ogóle dużo ich produktów sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam mleczko z płatkami owsianymi - też pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to malinowe i jestem nim totalnie zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...