środa, 22 lutego 2012

Recenzja: Everyday Naturals, pomadka do ust Fauna.

Witajcie :)
Dziś zaprezentuję Wam szminkę, którą mam od niedawna, a już podbiła moje serce! Mowa oczywiście o szmince z Everyday Minerals :)




Everyday Naturals, szminka FAUNA; 4,5g; 33,90zł.
O produkcie:
Delikatny, naturalny, twarzowy odcień.
Całkowicie naturalne pomadki Everyday Minerals są nową generacją szminek. Egzotyczne składniki pozwalają osiągnąć super miękkie ‘całuśne’ usta o głębokim, tętniącym życiem, trwałym kolorze. Zawierają odżywczą formułę o organicznych roślinnych składnikach: olej z wiesiołka, olej z nasion pachnotki i olej lniany. Masło Murumuru pozyskane z Brazylii nawilża i zmiękcza. Nie zawierają parabenów, środków zapachowych i sztucznych barwników.

Skład: organiczny olej z nasion słonecznika (Helianthus Annuus), wosk Candelilla (Euphorbia Cerifera), organiczny olej z owoców oliwki europejskiej (Olea Europaea), organiczny olej z nasion lnu zwyczajnego (Linum Usitatissimum), organiczny olej z kokosa (Cocos Nucifera), masło z drzewa palmowego (Astrocaryum Murumuru), organiczne masło z nasion kakaowca właściwego (Theobroma Cacao), organiczny olej z nasion rącznika pospolitego (Ricinus Communis*), organiczny olejek z wiesiołka dwuletniego (Oenothera Biennis), organiczny olej z nasion pachnotki oleistej (Perilla Ocymoides), organiczny olej z nasion herbaty chińskiej (Camellia Sinensis*), organiczny olej z owoców dzikiej róży (Rosa Canina), witamina E (Tocopherol Acetate). Może zawierać: mika, dwutlenek tytanu, tlenek żelaza (CI 77491, CI 77492, CI 77499), fiolet manganowy (CI 77742)


Moja opinia:
Zaczynając od koloru: wydaje się on naprawdę ciemny, ale jak zobaczycie na zdjęciu poniżej wcale taki nie jest! Jest to bardzo naturalny odcień, coś pomiędzy różem, a beżem. Niestety za żadne skarby świata nie mogłam ująć idealnie koloru. Na zdjęciu wygląda na delikatny, naturalny róż, ale w rzeczywistości bardziej wchodzi on w tonację koloru szminki.
Zapach to coś pomiędzy cytrusem, a zapachem typowej szminki. Dla mojego nosa jest znośny, choć niektórych może drażnić.
Smak specyficzny, nie do końca potrafię go określić.
Trwałość u mnie bez większych zarzutów, choć nie jestem aż tak wymagającym klientem pod tym względem :) Na moich ustach wytrzymuje godzinę, ale ja mam to do siebie, że zawsze się czegoś napiję, coś sobie zjem :) A co tam :) Poprawki to dla mnie nie problem :)
Szminka wspaniale nawilża usta! Słowo daję! Co prawda ja sama nie mam problemu z suchymi skórkami i tego typu sprawami, bo staram się maksymalnie dbać o usta. Myślę jednak, że szminka nie będzie jakoś strasznie podkreślać ewentualnych mankamentów.
Jedyny minus jaki zauważyłam to niestety opakowanie. Szminka nie wkręca się całkowicie do środka. Maksymalnie wkręconą możecie zobaczyć na zdjęciu. Zawsze jestem ostrożna kiedy ją otwieram, bo raz prawie mi się złamała!

Czy kupiłabym ją następnym razem? Zdecydowanie tak! Od momentu otrzymania używam jej na okrągło! Jest dla mnie idealna! Ma piękny kolor, nadaje się do dziennego makijażu, ale też na wieczór. Wspaniale pielęgnuje usta! Osobiście jestem w niej zakochana i chętnie zakupię inne kolory :)

Zdecydowanie polecam Wam zakup tego produktu! Naprawdę świetna jakość za rozsądną cenę! A do tego jaki skład!
Kilka ciekawostek dotyczących kosmetyków Everyday Minerals (można powiększyć):

Miałyście już jakąś szminkę z tej firmy? Lubicie kosmetyki Everyday Minerals?

Pozdrawiam serdecznie!
bG

12 komentarzy:

  1. nie znam, nigdy nic nie miałam z tej firmy
    bardzo kuszący kosmetyk:)ale na razie mam za dużo tego typu, żeby kupować następne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero dostałam kilka pierwszych odsypek więc nie wiem jeszcze czy lubię EDM :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy nic z tej firmy,szminka wydaję się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam od nich pędzel i jestem bardzooo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna jest podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ma piękny kolor <3 a Ty śliczne usta! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie byłam ciekawa tej firmy - jeśli wierzyć zapewnieniom - idealna!
    A szminka bardzo kusząca, coprawda opakowanie nieciekawe, ale zawartość cudna :) A przecież o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, opakowanie trochę przypomina pomadkę ochronną :) A szminka sama w sobie jest wspaniała! Ja ją uwielbiam i używam teraz codziennie! Pasuje mi do wszystkiego i wspaniale nawilża! Bo przecież to sama natura ;))

      Usuń
  8. Fajnie wygląda . Zapraszam do mnie. Jeśli ci sie spodoba mój profil do dodaj siebie do polecanych

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Myślałam, że kolor będzie mocno ciemny, a na Twoich ustach prezentuje się rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...