czwartek, 9 lutego 2012

Recenzja: Ziaja, masło kakaowe, krem do cery normalnej i suchej

Witajcie,
Dziś zrecenzuję dość popularny tłusty krem do twarzy naszej rodzimej firmy Ziaja.

Ziaja, masło kakaowe - krem do cery normalnej i suchej; 50ml; ok.5zł.
Odżywczy krem do pielęgnacji twarzy. Zawiera masło kakaowe i witaminę E. Polecany do pielęgnacji skóry normalnej i suchej.
Dostarcza skórze cennych substancji odżywczych.
Regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek.
Nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody.
Skutecznie łagodzi podrażnienia.
Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.


Moja opinia:
Po pierwsze zapach: fanki masła kakaowego nie będą zawiedzione! Zapach jest słodki, typowo kakaowy, moim zdaniem nie jest duszący. Wydaje mi się, że jest on natomiast bardziej słodki niż masło kakaowe do ciała Ziaja. Kolor kremu biały, konsystencja jak na zdjęciu - jest to typowo tłusty krem, przez jakiś czas pozostawia na twarzy film. Wchłania się trochę dłużej, ale nie ma tragedii. Zostaje po nim tłusta warstwa, która jednak po jakimś czasie -dajmy na to pół godziny jak w moim przypadku- również wsiąka w skórę.
Nadaje się zarówno na dzień jak i na noc. W tym drugim przypadku sprawuje się wręcz idealnie, bo pielęgnuje skórę, która rano jest w bardzo dobrej kondycji. Pod makijaż raczej specjalnie bym go nie polecała. Jest to tłusty krem i makijaż może się na nim nie utrzymać. Tak się działo przynajmniej w moim przypadku, skóra po krótkim czasie się świeciła. Chociaż z drugiej strony dużo lepszy efekt otrzymywałam kiedy cały nadmiar kremu ściągnęłam z twarzy. Wtedy całość wyglądała zdrowo i nienagannie.
Z ogromną radością muszę powiedzieć, że jest to jeden z naprawdę nielicznych kremów Ziai, który nie wywołuje u mnie absolutnie żadnych niespodzianek. Ani razu mnie nie uczulił, nie zapchał, skóra po nim mnie nie swędzi. Daje mi za to naprawdę bardzo dobre nawilżenie i natłuszczenie skóry, idealnie nadaje się na obecne mrozy. Skóra dzięki niemu nadmiernie mi się nie przesusza od zimna i jednoczesnego ogrzewania w mieszkaniu. Jeżeli chodzi o poprawę samego kolorytu to jedyne co zauważyłam to ogólne wygładzenie. Skóra jest też bardziej elastyczna.
Sam krem jest też wydajny. Ten mały słoiczek mam już od zeszłego roku i używam zawsze wtedy kiedy nadchodzą większe mrozy, najczęściej na noc. Idealnie sprawdza się w okresie jesienno-zimowym.
Czy polecam?? Jak najbardziej! Ma bardzo dobre działanie i kosztuje grosze. Myślę, że naprawdę jest godny uwagi!

Znacie ten krem? Sprawdził się u Was?

Pozdrawiam serdecznie!
bG

28 komentarzy:

  1. Małgosiu, znam ten krem i bardzo go lubię. Używam go najczęściej wiosną i latem. Latem, ponieważ delikatnie wspomaga opalanie buziaka :-) Zimą wolę krem oliwkowy Ziaja. Generalnie mam bzika na punkcie tej firmy. Obecnie w użyciu mam kilka produktów - krem nagietkowy, tonik aloesowy i szampon słonecznikowy :-) Polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie krem oliwkowy niestety wcale się nie sprawdził :( Okropnie podrażnił mi twarz i czułam po nim dyskomfort. Ale Ziaja też zadomowiła się w moim domu na dobre :) Naliczyłam 11 ich produktów :)) Wariactwo! :)

      Usuń
  2. Znam ten krem, bardzo go lubię, a jeszcze bardziej przemawia do mnie jego niska cena. ;)
    Używam go przed opalaniem, ale także wtedy, kiedy chcę dać trochę satysfakcji mojemu nosowi. Zapach tego kremu jest obłędny, chociaż wolę kokos. :) Cieszę się, że Ziaja to Polska firma, bo cieszy się naprawdę dużym zainteresowaniem także za granicą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, znam go bardzo dobrze, juz dawno nim oraz oliwkowym zastapiłam krem vivea w domu! Smaruję sie nim ja, maż i dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam, ale nigdy nie używałam i raczej nie zakupię ;) A to dlatego, że na pewno zapychałby u mnie pory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go nawet lubię ale nie mogę używać zbyt często ;) Po nim znacznie poprawia się koloryt mojej skóry ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam firmę ziaja jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie odrzucało od tego zapachu, a czekoladę uwielbiam! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie się sprawdził za sam zapach, kocham wszystko z tej serii :D
    Nic nie szkodzi kochana, że pomyliłaś, w sumie to już jesteśmy przyzwyczajone ; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ten zapach, tylko wciąż się zastanawiam dlaczego krem jest biały skoro jest kakaowy? Jeden słoik już zużyłam drugi wciąż męczą ponieważ te kremy są bardzo wydajne. Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam zapach tego kremu ! nie wiem dlaczego ,ale tak mi sie przyjęło że zawsze stosuję go na lato. Wg mnie spełnia swoje podstawowe zadanie, tj nawilża ;P mam do niego sentyment i co lato do niego wracam na przemian z tym kremem oliwkowym z ziaji ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś ten krem :) Prześlicznie pachnie. Kocham zapach kakao <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam masełka kakaowe z Ziaji pod każdą postacią - kremu, blasamu, kremu do twarzy, żelu pod prysznic, emulsji do opalania etc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kosmetyki o takim zapachu;d swietne są;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam, i podzielam Twoje zdanie ;)
    Jest naprawdę śtwietny, a zapach...cudowny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam ten krem z myślą o kuracji kremami firmy Laroche-Posay. Myślałam, że moja skóra się wysuszy i złuszczy. A do takiej cery krem Ziaja nadawał by się idealnie. Tak się jednak nie stało, a ja wciąż szukam pomysłu na ten krem. Do mojej twarzy jest za tłusty, kremów do rąk też nie używam. I tak sobie leży ta Ziajka i czeka.

    OdpowiedzUsuń
  17. używałyśmy go z mamą na zmianę :) nie dość że tani, to na zimową cerę jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  18. znam ten krem, użyłam 2 opakowania, niestety u mnie najlepiej wspomagał skórę gdy nakładałam go na noc :) w dzień wydawał się być zbyt ciężki dla mojej skóry :) ale ogólnie jestem bardzo ZA NIM :) tani i dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad jego kupnem, ale potrzebowałam czegoś, co mnie do tego przekona lub mi to odradzi. Cud chciał, abym trafiła na Twojego bloga :) Myślę, że więcej argumentów mi nie potrzeba, abym go kupiła. I jeszcze ten zapach...
    Pozdrawiam, AB

    alexboooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty mi właśnie o nim przypomniałaś pisząc ten komentarz ;-)) Krem jest bardzo fajny - tani i naprawdę dobry więc zdecydowanie go polecam :-)

      Usuń
  20. znam, polecam i uwielbiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. nie podoba mi się parafina w składzie, na twarz się dla mnie nie nadaje - bo zapycha :( ale stosuję na dłonie i tutaj efekt jest wspaniały! uwielbiam tłuste i ciężkie kremy , ale niestety nie trafiłam jeszcze na taki krem do rąk, w większości są rzadkie i wodniste :/ może coś polecisz?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie ten krem jest za tłusty i zapycha ale wypróbować zawsze warto . :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię zapach tego kremu i konsystencję. Nie jest to jednak krem dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę koniecznie spróbować,ja kocham mydła pod prysznic Ziaji:)
    Najlepsze są te nowe z kaszmirem bądź z jedwabiem.
    Zapraszam do mnie..
    http://kosmetycznykogielmogiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknie pachnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...