poniedziałek, 27 lutego 2012

Bell Air Flow, lakier do paznokci przepuszczający powietrze

Witajcie Kochane :)
Dziś się wyłamałam! Nie wytrzymałam :)) Miałam małe postanowienie żeby chwilowo nie kupować innych lakierów niż IsaDora, w których się zakochałam miłością najprawdziwszą, ale... Byłam w Naturze i co widzę?? Szafa z kosmetykami Bell!! Już dawno temu upatrzyłam sobie pewien piękny, różowy lakier i zupełnie przypadkowo na niego trafiłam :)) Wyobraźcie sobie moją radość :)) Dodatkowo powiem Wam, że w ostatnich dniach intensywnie szukałam podobnego koloru, będzie on dla mnie idealny na wiosnę i lato!

Ale teraz do rzeczy :)

Bell Air Flow, lakier do paznokci przepuszczający powietrze, supertrwały, nr 704, 10gr, 12zł.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, bo ten lakier przypomina mi moją IsaDorę! (wiem, powtarzam się, ale naprawdę uwielbiam ID :)).
Po pierwsze pędzelek: wygodnie się nim maluje paznokcie. Ma trochę podobny kształt do IsaDory. Jest szeroki, a przy tym dość płaski - chociaż podkreślam, że IsaDora ma zdecydowanie szerszy pędzelek.
Konsystencja lakieru jest kremowa i średnio gęsta. Świetnie się rozprowadza, nie tworzy smug i nie rozlewa się po skórkach! Do pełnego pokrycia wystarczy jedna warstwa, która szybko wysycha!
Dla przykładu: paznokcie malowałam jakieś 15 minut temu. Chwilę odczekałam, w tym czasie zrobiłam kilka zdjęć, przygotowałam sobie herbatę i swobodnie piszę sobie na klawiaturze :)) Paznokcie? Są w stanie idealnym ;)
Jestem absolutnie pozytywnie zaskoczona tym lakierem! Nie tylko ze względu na wspaniały, pudrowy kolor, ale również jakość zaskoczyła mnie na plus!
Czy on nie jest piękny?? :)))


Miałyście już styczność z tymi lakierami? Jakie są Wasze wrażenia??

Pozdrawiam serdecznie!
bG

33 komentarze:

  1. nie miałam
    kolor b. ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo podobają mi się takie kolorki na paznokciach! Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny kolor! Zauważyłam ostatnio, że bardzo poprawiła się jakość tych tańszych lakierów, ja teraz szukam pistancji - może również Bell? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, ja też szukam właśnie jakiejś pistacji, ewentualnie mięty :) Jak znajdziesz jakąś godną polecania to daj znać :))

      Usuń
  4. a rzeczywiście uciekła :P ja kupiłam na allegro -> przesyłam LINK :)

    http://allegro.pl/exclusive-glinka-zielona-silnie-oczyszcza-tradzik-i2108830278.html

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo delikatny, podoba mi się pędzelek

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam tych lakierów, ale kolorek piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy kolorek - ładnie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten sam i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. odcień bardzo ładny, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kolor jest sliczny. tez lubie szerokie pędzelki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny kolor , lubie beżowe

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze się z nimi nie spotkałam, ale chętnie to zrobie.. Dodaję do obserwowanych.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam z nimi do czynienia ale miałam z innym z Bell;)

    ale ten jest tak piękny że chyba go kupię :D normalnie zakochałam się :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam jeden - przepiękną czerwień - piękny żywy kolor i ta trwałość! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w dobie intensywnych kolorów - kupię i znów będę grzeczna ;-)

    jutro idę do drogerii, czuję że to się źle skończy

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny taki delikatny dziś nawet go oglądałam ale dopiero co kupiłam nudziaka z Wibo :) Lubię szersze pędzelki w lakierach do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczny :) chyba sobie zafunduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam ten lakier już pewnie z pół roku temu i podzielam Twoją opinię, mógłby być tylko troszkę gęstszy, łatwo zalać sobie skórki czasem. Poza tym jest faktycznie trwały i szybko schnie :) PS. Nie wiem czy wiesz, ale u mnie rozpoczęło się moje pierwsze rozdanie i nieśmiało zapraszam... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jest średnio gęsty, ale ja sobie skórek nie zalałam :) Wręcz przeciwnie, lakier idealnie rozsmarował mi się na paznokciu :) Może za dużo nabierałaś go na pędzelek?

      Usuń
  20. Bardzo ładny, delikatny kolor - pięknie komponuje się z Twoją bransoletką! :) Lubię szerokie i płaskie pędzelki w lakierach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. szybko schnie.. czyli coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. To dla mnie jest już High Level, wymagający zainteresowania się rękawiczkami bawełnianymi.. i przystosowaniem ich do użycia (kupić rękawiczki, wazelinę, wypróbować i znaleźć swój sposób używania)

    Słyszałam już ta opinie i uznaję ją za naprawdę wartościową, chętnie ją zmienię w czyn, ale muszę znaleźć trochę motywacji i czasu na zakupy.

    Jak narazie zostanę przy wypróbowanych gumowych (które same są ze środkiem nawilżającym w witaminą A) bo jest to dla mnie wygodne i nie mam otarć, a moje dłonie to lubią i ich stan jest zdecydowanie lepszy.

    Bardzo dziękuję za radę, gdy zacznę używać bawełnianych na pewno o tym napiszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolorek :) za każdym razem gdy jestem w Naturze stoję przy szafie Bell i przeglądam lakiery, ale żeby zdecydować się na zakup - poczekam na jakąś promocję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Posiadam również lakier z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona. Bardzo dobrze kryje, dość szybko schnie. Z pewnością kupie sobie jeszcze jakiś inny odcień. Ogólnie bardzo lubię lakiery z Bell. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny lakier, nidgy nie mialam lakierow z tej serii, chetnie bym wyprobowala;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam obecnie z tej serii kolor miętowy , nr 712, również jestem z niego zadowolona : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja miałam i bardzo byłam zadowolona, bardzo dobra jakość. No i kolory ma super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...