piątek, 2 listopada 2012

Ulubieńcy października.

Witajcie :-)
Wraz z końcem miesiąca przyszedł czas na podsumowanie ulubieńców.
Tym razem będą to ulubieńcy kosmetyczni, ale nie tylko! ;-)

Zapraszam! :-)




Facelle, płyn do higieny intymnej używany oczywiście jako szampon! Nawet nie spodziewałam się tego, że tak przypadnie mi on do gustu. Co prawda ma swoje wady, ale osobiście w niczym mi one nie przeszkadzają. Recenzja wkrótce!

Farmona Tutti Frutti, cukrowy peeling do ciała - cudowny zapach, przyjemne działanie. Zdecydowanie uprzyjemnia czas spędzony w łazience! Recenzja pojawi się za jakiś czas.

Linoderm Omega, krem do cery suchej, nadwrażliwej i skłonnej do alergii - mój wybawca i absolutny niezbędnik w kosmetyczce od wielu lat. RECENZJA



Serum 10% SAP ZSK - bardzo przyjemnie mi się z niego korzystało i wydaje mi się, że po okresie dwóch tygodni skóra jest faktycznie w troszkę lepszym stanie. Więcej informacji pojawi się wkrótce w recenzji.

Glinka biała "porcelanowa" ZSK - maseczki z glinką rewelacyjnie wpływają na moją suchą i wrażliwą cerę. Rozjaśniają i łagodzą podrażnienia - czego chcieć więcej?



Dr.Hauschka, kremowy korektor - bardzo ładnie rozjaśnia skórę pod oczami i można nim zamaskować drobniejsze niedoskonałości. Jestem z niego zadowolona!

KOBO Professional, konturówka do ust nr 101 Fuchsia - miękka, nie wysusza ust i całkiem długo się na nich utrzymuje, dodatkowo z drugiej strony ma ukrytą temperówkę. Idealna pod pomadkę.

Revlon Lip Butter, nr 050 Berry Smoothie - w ubiegłym miesiącu to po nią najczęściej sięgałam! Trwałością nie grzeszy, ale w połączeniu z konturówką jest o niebo lepiej! RECENZJA


Z kosmetyków to by było wszystko, jednak chciałabym podzielić się z Wami moimi ulubieńcami z innych kategorii :-)


Pierwszym z nich jest złoty naszyjnik - uwielbiam go i pomimo tego, że w biżuterii jestem raczej oszczędna (ograniczam się do pierścionków i kolczyków) - staram się go jak najczęściej nosić. Uwielbiam kolor żółtego złota!

Drugim ulubieńcem jest warkocz, a ściślej mówiąc tzw dobieraniec :-) Od kiedy nauczyłam się go robić bardzo często mi towarzyszy. Ostatnio udało mi się go zapleść na skos, co mnie bardzo uradowało! :-) Przekonałam się, że naprawdę nie jest to nic trudnego - wystarczą tylko szczere chęci!



A co Wy ukochałyście sobie szczególnie w minionym miesiącu?


Pozdrawiam serdecznie!
bG

48 komentarzy:

  1. białą glinkę zamówiłam sobie wczoraj. :) peeling i facelle lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Glinki kocham ponad wszystko :) biała jest bardzo delikatna i nalezy do moich ulubionych na równi z zieloną :)
    Naszyjnik jest przepiekny a bez francuza (dobierańca) nie wyobrażam sobie życia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z kosmetyków, które pokazujesz, nie stosowałam :)
    Kusi mnie płyn Facelle, więc pewnie kupię za czas jakiś.

    Moi ulubieńcy już sa na blogu od kilku dni, więc zapraszam do zapoznania się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobo+Revlon - wrrrwrrr :D Piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żebym ja umiała dobierańca robić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie jest nic trudnego, trzeba złapać tylko ten "rytm" :-) Wiem, że łatwo się mówi, ale ja zawsze miałam dwie lewe ręce do fryzur, a tutaj sobie poradziłam! ;-)

      Usuń
  7. uwielbiam dobieranego warkocza! czasem koncowke podwijam i podpinam pod warkocz, wyglada to naprawdę fajnie :)

    takze uzywam facelle jako szamponu, ale jeszcze za krotko, zeby wyrobic sobie o nim zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie podwijałam końcówki, ale pewnie spróbuję! :-)

      Usuń
  8. mnie też właśnie ostatnio polecono Facelle do włosow- może się skuszę....a powiedz co to za wady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas mycia zbija włosy w taki jakby kokon i ciężko palcami się przez niego przebić, ale nie jest to nie do opanowania. Jutro postaram się napisać recenzję :-)

      Usuń
    2. kupiłam przed wczoraj i póki co jestem b.podekscytowana.... faktycznie robi jeden wielki chełm przy myciu, ale świetnie oczyszcza i po wyschnięciu włosy są mięciutkie

      Usuń
  9. Oo jaki fajny ten dobieraniec! Ja nie potrafię takiego zrobić, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny naszyjnik, właśnie złoty i drugi srebrny, uwielbiam je!
    Kupiłam dla odmiany ten płyn Facelle, bo do tej pory używałam tylko Babydream, ale u mnie Facelle jakoś się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  11. serum sap bardzo mnie zaciekawiło...!

    piekny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulubieńcy października chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Września? ;) Tak czy siak, ważne, że ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie października! Za szybko ten czas leci ;-)

      Usuń
  14. Chciałam ostatnio w Naturze kupić sobie konturówkę z KOBO, ale wszystkie były pootwierane, pobrudzone i zmacane ;( Masełko z Revlona też bardzo lubię, tak samo peeling Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. poluję na tą pomadke Revlona ;)

    śliczny naszyjnik kochanan ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Facelle myję nim włosy i twarz:) Śliczny naszyjnik i warkocz (wczoraj chciałam sobie zrobić dobierańca i chyba mam dwie lewe recę;p)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam konturówki Kobo- kupiłam przez przypadek i jestem zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam dobieranego, choć częściej holenderską wersję robię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. peeling bardzo lubię, a biżuterii nie noszę

    OdpowiedzUsuń
  20. Revlon Lip Butter Berry Smoothie to wspaniały produkt! Zresztą wszystkie masełka są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    NEW OUTFIT. A VINTAGE SWEATSHIRT!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/miami-top.html

    twitter: showroomdegarde

    OdpowiedzUsuń
  22. też polubiłam ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w moich ulubiencach tez pojawila sie glinka biala :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Farmona Tutti Frutti - bardzo przyjemny, i bardzo lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny ten Twój dobieraniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nigdy nie umiałam robić dobierańca ;/

    OdpowiedzUsuń

  28. warkocze dobierane cos cudownego;)))
    a ja sobie upodobałam w tym miesiącu lakiery 'Safari', tanie, róznobarwne i dające naprawde piekny efekt na paznokciach;)
    zapraszam do mnie (Miss Independent) pod nowy adres bloga http://aktorka-milionaform.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosiu!! Jak Ci się udało nauczyć robić dobieranego??? Ja w tej kwestii jestem dosłownie ułomna...

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się w kwestii Facelle :) Ale używam z umiarem, nasłuchałam się trochę historii, że na dłuższą metę lubi przesuszać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. strasznie podobają mi się takie naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaciekawił mnie ten krem do twarzy... od lat borykam się z moją niesforną cera, bardzo sucha i wrazliwą, także na pewno spróbuje :) A dobieraniec, to podstawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Naszyjnik jest piękny :)
    Mam tez ten peeling i uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...