wtorek, 15 kwietnia 2014

Dlaczego lubię zakupy online?

Ostatnio zauważyłam, że kończy mi się ulubiony podkład. No właśnie. Podkład się kończy, a w chwili obecnej nie mam dostępu do stacjonarnej Perfumerii Douglas. Nie będę ryzykować zakupu w ciemno na wątpliwych aukcjach internetowych więc rozwiązanie problemu nasunęło mi się szybko i było całkiem oczywiste - zakupy online w Douglas.pl!



Już zdarzało mi się składać zamówienie w ten sposób i byłam bardzo zadowolona. Jedyny minus, który wtedy mocno mi przeszkadzał to brak naliczania punktów na kartę, co oczywiście ma dość duże znaczenie, zwłaszcza w przypadku większych zakupów. Od jakiegoś czasu konto online można powiązać z osobistą kartą więc jest to dla mnie duża wygoda! A to nie koniec przyjemności jakich możemy doświadczyć podczas zakupów :-)

Jak wspomniałam na samym początku, mój ulubiony podkład powoli zaczyna mi się kończyć. By nie doprowadzić do ryzykownej sytuacji i nie szukać zamiennika na szybko i w ciemno, postanowiłam z małym wyprzedzeniem kupić to, co jest mi niezbędne. Jak zwykle postawiłam na ulubiony Clarins Skin Illusion - to już moje trzecie opakowanie tego podkładu co już o czymś musi świadczyć! Jest naprawdę bardzo dobry i idealnie spełnia moje oczekiwania. Kolejnym kosmetykiem, na który się zdecydowałam jest po prostu zmywacz do paznokci - jednak nie jest to zwykły zmywacz, to mój kolejny ulubieniec :-) Szybko i sprawnie radzi sobie z usunięciem lakieru i co najważniejsze - nie niszczy i nie wysusza paznokci!




Bardzo podoba mi się to, że w sklepie internetowym Douglas powiększyła się oferta kosmetyków i samych firm. Oprócz Inglota, którego wcześniej nie było, możemy też zamówić kosmetyki MAC czy Laura Mercier.

Jest jednak coś, co nastroiło mnie dużo bardziej pozytywnie niż same zakupy :-) Są to gratisy, prezenty i inne dodatki, które są pakowane do pudełka! Oprócz kosmetyków, które zamówiłam mogłam wybrać sobie standardowe obecnie trzy próbki - wybrałam podkład z Lancome, który bardzo chciałam wypróbować oraz dwa męskie zapachy, których na zdjęciu brak. Oprócz tych trzech gratisów co jakiś czas dodawane są miniaturki różnych kosmetyków - tym razem otrzymałam 4 ml tuszu Vamp marki PUPA. Jest jednak jeszcze coś, o czym muszę Wam wspomnieć! Składając zamówienie na stronie Douglas o wartości od 100zł możecie dostać dodatkowy prezent pod warunkiem, że dodacie opinię na temat jakiegoś produktu dostępnego w asortymencie sklepu. Promocja ta trwa tylko do 17 kwietnia, więc jeżeli macie w planach zakupy to musicie się spieszyć :-) Moim prezentem był pełnowymiarowy lakier marki Revlon, co mnie naprawdę bardzo miło zaskoczyło!


Dodatkowo otrzymałam 10% zniżki na zakupy w stacjonarnej Perfumerii Douglas oraz sporą zniżkę na zakupy w popularnym sklepie internetowym z oryginalną odzieżą i obuwiem. Jestem bardzo zadowolona! :-) Dodatkowym smaczkiem jest to, że od ostatecznej kwoty zakupów zostało mi odciągnięte 20zł z racji zbierania punktów Payback :-) Miło! :-)


Dajcie znać czy też lubicie zakupy online i które sklepy "odwiedzacie" najczęściej! :-)

Pozdrawiam serdecznie!
bG

29 komentarzy:

  1. Nie zamawiałam jeszcze na stronie Douglasa ale kto wie co się stanie w przyszłości... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :-) szybka wysyłka i fajne gratisy można czasami upolowac :)

      Usuń
  2. o proszę same plusy zakupów online, też lubię tak robić zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny odcień lakieru dostałaś, takie gratisy ogromnie cieszą! Na razie robiłam tylko raz zakupy w ich sklepie internetowym i byłam ogromnie z nich zadowolona. Wreszcie dostałam takie próbki, jakie faktycznie miałam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Douglasie jeszcze nie zamawiałam, ale też bardzo lubię zakupy internetowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami takie zakupy wciągają aż za bardzo ;-)

      Usuń
  5. Też ostatnio zamawiałam online, był rabat 30 zł od zakupów powyżej 200 zł a i tak miałam dwie rzeczy z MAC'a do kupienia:) więc skorzystałam. Dostałam 3 próbki wybrane przeze mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są te rabaty i bardzo motywują do zakupów ;-)

      Usuń
  6. Ja tez korzystam z Douglasa online, ale wtedy kiedy mam ochotę na cos z Maca, w Douglasie zawsze dają jakis kod rabatowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Mac'a jeszcze niczego nie kupowałam, ale nic straconego :) w Douglasie online jest wszystkiego pod dostatkiem ;-)

      Usuń
  7. Do mnie wczoraj przyszła paczka z Douglasa. Fajnie, że za opinię dołożyli ci lakier :-) Ja dostałam jakiś mega badziewny kawałek różowej gumki, który zwie się bransoletką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj to widzę, że w takim razie mi się nieźle udało :-) Lakier dostałam piękny, z gumowej bransoletki taka zadowolona też bym nie była ;-)

      Usuń
  8. Czaiłam się kiedyś na ten podkład i w sumie nie wiem czemu poszedł w odstawkę:) Kiedyś na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo dobry podkład! :) a ty daj znać jak spisuje się u ciebie Lancome :) ja mam niby próbkę, ale pewnie na jedno użycie mi starczy :-)

      Usuń
  9. Nie robię takich dużych zakupów,w tak "drogich" sklepach, ale miło, że dorzucają coś do zakupów. Bardzo lubię sama takie niespodzianki do testowania otrzymywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma osoby, która by nie była zadowolona z takich prezentów :-)

      Usuń
  10. Zamawianie przez stronę douglasa jest moją ulubioną formą zakupów u nich. Mogę dobrać sobie próbki takie jak chce, nie muszę latać przez pół miasta aby znaleźć poszczególne marki np. Bobbi Brown, Laura Mercier itp.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również bardzo lubię robić zakupy przez internet i kiedy tylko mam taką okazję to zamawiam dość sporo rzeczy. Bardzo podobają mi się teraz laptopy dla graczy pl.aliexpress.com/category/200216551/laptopy-dla-graczy.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1e8141aah3o63j więc jestem zdania, ze to przede wszystkim dzięki nim będę mógł miło spędzać czas. Już jutro ma do mnie dojść nowa paczka, której nie mogę się oczywiście doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię je robić przede wszystkim dlatego, że mam pełną swobodę co do wyboru i nie muszę spieszyć się z podjęciem decyzji o zakupie. Jeszcze gdy dany sklep ma śledzenie przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek to już wtedy wiem, że będę monitorowała na bieżąco moją paczkę gdzie ona się znajduje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię zakupy online dlatego, że są one przede wszystkim wygodne i szybkie. Jeszcze jak ktoś prowadzi sklep internetowy to warto przeczytać <A href="https://www.sendit.pl/blog/jak-zachecic-klienta-do-zakupow-w-twoim-sklepie-internetowym>https://www.sendit.pl/blog/jak-zachecic-klienta-do-zakupow-w-twoim-sklepie-internetowym</a> aby wiedzieć jak zachęcić klientów do zakupów w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...