piątek, 21 kwietnia 2017

Nowości kosmetyczne.

Nowości, nowości... Kto ich nie lubi? Pomimo tego, że mam swoich stałych ulubieńców, uwielbiam czytać, analizować i wyszukiwać coraz to nowsze kosmetyki do pielęgnacji oraz makijażu. To jest już chyba ta nasza kobieca przypadłość, że dążymy do lepszych, szybszych i bardziej skutecznych rozwiązań, a przy okazji sprawia nam to dużą przyjemność.

W ostatnim czasie moje poszukiwania oraz potrzeba odmiany sięgnęła zenitu! Odczuwam ogromną chęć zmian, testuję nowości... Po prostu mi się chce, ale i poszerzający się rynek kosmetyczny w mojej ocenie znacznie w tym wszystkim pomaga :-)

W związku z powyższym wpadło w moje ręce parę kosmetyków z różnych kategorii. Nie jest to oczywiście wszystko, ale ta luka oczywiście zostanie uzupełniona w kolejnej części ;-) Nie owijając dalej w bawełnę zapraszam Was do zapoznania się z moimi nowymi nabytkami. Może i Was coś zainspiruje i udacie się na łowy? ;-)




Jeden z pierwszych kosmetyków, który wpadł do mojej kosmetyczki to przeciwzmarszczkowy krem Multi - Active Jour marki Clarins przeznaczony do każdego typu cery. Markę Clarins znam głównie z makijażu, kosmetyki pielęgnacyjne od niedawna zaczęły się skradać na moją półkę, a że akurat powoli kończą mi się preparaty do nawilżania twarzy to z przyjemnością przetestuję ten egzemplarz.



Oprócz kremu zaczęłam z ogromną pasją sięgać po nowości do makijażu. Oj przyznam, że dawno tak dobrze się nie bawiłam wyszukując i testując nowe kosmetyki, analizując konsystencje i oceniając wykończenie na mojej skórze. Cream lip satin z Sephory o numerze 23 to przepiękny, bliżej nieokreślony dla mnie kolor, który z miejsca podbił moje serce. Do tego ten cudowny, budyniowy zapach!

Ale czym byłyby nowości bez produktów do makijażu twarzy? No właśnie! Będąc w Rossmannie autentycznie nie spodziewałam się tak ogromnego zainteresowania obecną promocją na kolorówkę. Miałam w zamiarze kupić nowy podkład Healthy Mix, ale niestety obeszłam się smakiem, ponieważ wszystkie zostały wcześniej wybrane. Dorwałam za to korektory z tej samej serii w odcieniach 52 i 53, z których jestem bardzo zadowolona. Nie dość, że cieszą oko to fajnie się u mnie sprawdzają. Do tego ostatnio wszędzie widzę nowy podkład Rimmel Fresher Skin i też postanowiłam wypróbować go na sobie, no bo czemu nie?

Pssst... podkład Healthy Mix udało mi się ostatecznie zakupić online na stronie Rossmanna z odbiorem osobistym więc jeżeli Wam się nie udało stacjonarnie to polecam wziąć ze mnie przykład ;-)


Z samej pielęgnacji mam ochotę na eksperymentowanie z kosmetykami koreańskimi, które ostatnio podbijają nasz rynek. Zauważyłam, że pojawiło się też kilka marek, o których wcześniej nie słyszałam więc czemu by ich nie przetestować? Firma Too Coll For School ma fantastyczne opakowania, które przyciągają moje oko i będę miała (mam nadzieję) przyjemność wypróbowania maski w płachcie, z którą wcześniej nie miałam styczności.



Bardzo atrakcyjnie prezentuje się również popularna firma Skinfood, z której posiadam żurawinową maseczkę do twarzy. Do wyboru było jeszcze kilka innych wersji, z których będę chciała sięgnąć jeszcze po cytrynę i kokos. Czy ktoś miał styczność z tymi kosmetykami?


Czym jednak byłyby nowości bez starego, dobrego ulubieńca w nowej odsłonie? ;-) Uwielbiam czarną serię marki L'biotoca. Kosmetyki te mają świetny wpływ na moje włosy i skórę głowy, a efekty widać już po jednym użyciu. Cieszę się, że pojawiła się wersja odrobinę większa niż standardowa, a do tego w tubce, która jest wygodna podczas podróżowania.



A ostatnim kąskiem, który pokażę Wam w dzisiejszym wpisie jest masło do ciała z Fresh&Natural. Całkiem niedawno pokazywałam Wam malinowy balsam do ust z tej samej marki, który ogromnie polubiłam. Orzechowy balsam do ciała z założenia ma mieć działanie regenerujące i mam nadzieję, że będę z niego równie zadowolona!



Z nowości to by było u mnie na tyle. W każdym z tych produktów pokładam duże nadzieje i mam nadzieję, że się nie rozczaruję. Dajcie znać jeżeli mieliście styczność z którymś z nich, jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :-)

Pozdrawiam serdecznie!
bG

27 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje nowości, właśnie zamierzam zamówić maskę Skinfood:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Daj znać, na którą wersję się zdecydujesz ;-)

      Usuń
  2. Balsamu orzechowego jestem ciekawa, będę czekać na recenzję.
    Ja nie używałam nic z biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepięknie pachnie, a jak się sprawdzi na pewno dam znać :-)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe kosmetyki, też mam zamiar sobie zamówić online :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się skusić na tą maskę z L'biotoca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dobroci :)) Bardzo mnie ciekawi maska w płacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twoich nowości znam tylko podkład Rimmla, bardzo go lubilam. Mam ochotę na tę czarna serię L'Biotica ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta czarna seria z kawiorem, zużyłam już X opakowań! :-)

      Usuń
  7. Mam podkład Rimmela, ale nie wyróżnia się niczym szczególnym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Fresh&Natural polecam mus malinowy do ciała!! Nic tylko go zjeść pachnie tak wspaniale ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pachnie malinami? Bo gdzieś przeczytałam, że niestety nie :-(

      Usuń
  9. uwielbiam te pomadki z sephory :) a produkty too cool for school też mi wpadły w oko dzięki opakowaniom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałam próbkę kremu do twarzy, jest ekstra!

      Usuń
  10. Chciałam się skusić na podkład, ale czytałam dużo recenzji, że ciemnieje o pół tonu:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie wypróbować maseczki w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tego kremu przeciwzmarszczkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przeogromną chęcią się piszę na takie fajne nowości i ja.
    Z pewnością będą się dobrze spisywały. A Healthy Mix i u mnie zagościł.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne te twoje nowości. Niektóre kosmetyki widzę pierwszy raz, inne są już mi znajome :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...