sobota, 3 września 2011

Łup dnia :)

Kobietę uszczęśliwić nie jest trudno, wystarczy wysłać ją na zakupy :) I tak oto wczorajszego popołudnia wpadły do mojej kosmetyczki pewne nowości, o których myślałam już wcześniej. Bardziej obszerne recenzje umieszczę za kilka dni, a tymczasem opowiem Wam jakie są moje pierwsze wrażenia.




Pędzel do podkładu ECOTOOLS
Upatrzyłam go sobie w momencie kiedy pokazywałam Wam pierwsze promocje w Rossmannie. Niestety o cały jeden dzień spóźniłam się i nie dostałam dodatkowo w prezencie pilniczka do paznokci. Ale powiem Wam coś - to nie jest ważne! Po pierwszym teście nowego pędzla jestem w nim totalnie zakochana i za żadne skarby świata go nie oddam!

My Secret puder sypki
"Sypki, lekki puder do zmatowienia cery i wykończenia makijażu. Kryje niedoskonałości cery oraz idealnie łączy się z podkładem jednocześnie go utrwalając". Czy to wszystko jest prawdą powiem Wam wkrótce. Póki co wypróbowałam go wczoraj i wstępnie jestem z niego zadowolona!

KOBO Professional zestaw korektorów
Piękne opakowanie zawiera cztery kolory korektorów polecanych do krycia różnych niedoskonałości. Są one gęste i kremowe.

Essence Ballerina Backstage róż w kremie
Planowałam wybrać inny róż tej marki o bardzo dobrych opiniach, ale niechcący zobaczyłam ten mały słoiczek i zdecydowałam się na niego. Jest to edycja limitowana tego kosmetyku więc później nie miałabym okazji go dostać. On również jest już po pierwszym teście.

Moje spostrzeżenia zamieszczę po weekendzie, dołączę do nich recenzje moich wcześniejszych nabytków. Przez te 2 dni postanowiłam, że będę zapoznawać się z kosmetykami. Myślę, że ten czas wystarczy mi na to, by wyrobić sobie o nich opinię :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu!

2 komentarze:

  1. Miałam puder My Secret i rowniez polecam;) swietny jest;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektory Kobo wyglądają świetnie! Czekam na recenzję ;)
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...