sobota, 17 września 2011

RECENZJA: krem Linoderm Omega "Ziołolek"

Dziś kilka słów na temat jednego z moich ulubionych i niezbędnych wręcz kremów.
Jest to Linoderm Omega firmy Ziołolek.

Dawno temu miałam bardzo duże problemy z cerą. Skóra ekstremalnie przesuszona, efekt kaszki na twarzy. Wiem, to naprawdę brzmi okropnie. I okropne to było... Każda próba posmarowania buzi innym kremem niż klasycznym Nivea kończył się łzami w oczach i dawką cierpienia. Każde smarowanie twarzy bolało mnie tak, jakbym miała poranioną twarz i w te ranki ktoś wpuszczał jakiś kwas. Do tej pory nie wiem od czego to miałam. Podejrzewam, że coś mnie uczuliło. W każdym razie męczyłam się z tym około pół roku. Wizyty u dermatologów i innych lekarzy nie przynosiły specjalnych efektów. Jednak pewnego razu kiedy poszłam na kontrolę wpadła mi w ręce ulotka tego kremu. Postanowiłam go kupić.

Oto informacje w przybliżeniu, które mnie tak bardzo zachęciły do zakupu kremu:
Linoderm Omega jest nowoczesnym kosmeceutykiem. W efekcie stosowania kremu zostaje odbudowana naturalna bariera hydrolipidowa skóry, co prowadzi do właściwego jej nawilżenia i natłuszczenia. Właściwie pielęgnowana sucha skóra sprawia dużo mniej kłopotów, mniej swędzi, rzadziej ulega podrażnieniom i dużo rzadziej wymaga leczenia dermatologicznego.
Krem posiada właściwości: pielęgnujące, silnie nawilżające i natłuszczające suchą skórę także u osób ze skłonnością do alergii.
Przebadany dermatologicznie. Nie zawiera kompozycji zapachowej.

Wskazania do stosowania:
- pielęgnacja suchej skóry, także w przebiegu atopowego zapalenia skóry,
- sucha i bardzo wrażliwa skóra osób zdrowych, także niemowląt i dzieci,
- sucha skóra osób w wieku podeszłym,
- pielęgnacja skóry po stosowaniu kortykosteroidów i leków wysuszających skórę.


Poszłam do apteki i zakupu dokonałam. Wyobraźcie sobie jaka była moja radość kiedy po pierwszym użyciu nie odczułam żadnego bólu, a po kilku dniach stan mojej cery zaczął się poprawiać! Krem okazał się strzałem w dziesiątkę! Jest naprawdę delikatny, natłuszcza i jest bezzapachowy - chociaż ja jak się uprę to odczuwam woń orzechów :) Nie wiem czy jest sens rozpisywać się o tym kremie. Powiem tak - wszystko o czym zapewniał producent jest prawdą! A ja od tamtego momentu zawsze mam ten krem w domu w razie potrzeby. Co więcej, bardzo lubię go stosować pod makijaż :) Jego konsystencja jest dość gęsta i sam krem jest wydajny. Stosuję go niemal codziennie i jest to dla mnie tak przyjemne, że mam ochotę wysmarować się nim cała. Polecam go delikatnym i wybrednym buziom! Po tym kremie nie ma absolutnie żadnych niespodzianek na twarzy!
Cena kremu waha się w okolicach 14-16zł za 50ml, a dostępny jest on tylko w aptekach

5 komentarzy:

  1. Fajny krem,ale nie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  2. az jestem ciekawa... bo sama ostatnio mam suche plamy ;( i tak od kilku lat ;/ nie wiem co mam robić.. a trochę boje sie używać za długo nivea czy tez oliwkowej ziaji żeby mnie nie zapchały

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć mam pytanie co do tego kremu.Mam zaczerwieniona twarz w sensie rumień on nie jest duży jeśli nie ma słońca itp w domu wieczorami praktycznie nic nie ma tylko jeśli słonce jest wyjdę do miasta albo jakiś wysiłek ekstremalny. i tutaj moje pytanie czy ja śmiało mogę go stosować na słonce ? i czy ten krem jest wstanie pomóc prawie całkowicie . uzywam go od 2 dni widze poprawe i to duza !!!! tylko zastanawiam sie czy przy stosowaniu go przez duszy okres bedzie jeszcze lepsza poprawa. Posiada ktos moze opinie na moje pytanie :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy on pomoże na rumień, ponieważ sama go nie posiadam... Na słońce dobry by był raczej krem z wysokim filtrem, Linoderm Omega jeżeli się nie mylę filtru nie ma. Ale poza tym jest to naprawdę genialny krem, który ze skórą potrafi zdziałać cuda! Ukojona, świetnie nawilżona twarz bez podrażnień! Ogólnie polecam! :-)

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie i to bardzo tym kremem Gosiu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...