sobota, 5 sierpnia 2017

Muffinki kakaowe z nadzieniem twarogowym.

Dziś zapraszam na nieco inną odsłonę, bardziej apetyczną :-) Uwielbiam pichcić w kuchni, a ostatnio przyznam, że mam fazę na szybkie i proste w przygotowaniu muffinki. Takie właśnie znalazłam ostatnio tutaj, a wszystko, czego będziecie potrzebować na pewno znajdziecie w zasięgu ręki.




Masa kakaowa:
- szklanka mąki pszennej
- 1 jajko
- 1/3 szklanki mleka
- 1/4 szklanki oleju
- 1/3 szklanki cukru (lub więcej, wedle uznania)
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 1 czubata łyżka kakao

Masa twarogowa:
- 200g twarogu półtłustego (może być również tłusty)
- 1 jajko
- łyżeczka cukru waniliowego
- 2-3 łyżki cukru w zależności od potrzeb

Wykonanie jest banalnie proste: w jednym pojemniku połączyłam dokładnie wszystkie podane składniki masy kakaowej i wymieszałam, a w drugiej misce najpierw rozgniotłam widelcem twaróg po czym dodałam resztę i dokładnie ze sobą połączyłam.

Do ułożonych foremek nakładałam zamiennie: 1 łyżkę masy kakaowej / 1 łyżkę masy twarogowej / 1 łyżkę masy kakaowej i piekłam około 20 minut w temperaturze 180 stopni. Piekarnik ustawiłam góra - dół bez termoobiegu. Całość posypałam cukrem pudrem. Smacznego :-)

Pozdrawiam serdecznie!
bG

44 komentarze:

  1. wyglądają mega apetycznie! :) a ja jestem totalnym słodziakiem, uwielbiam piec, ale przede wszystkim jeść takie pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko wyglądają :D muffinek z twarogiem jeszcze nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne są, wypróbuj koniecznie przepis, bo jest mega prosty, a daje dużo przyjemności :-)

      Usuń
  3. Wyglądają niezwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, a chodziły za mną jakieś muffiny! Jutro, albo w poniedziałek zrobię! Tylko twaróg dokupię! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agu polecam, są łatwe i naprawdę smaczne! Ja następnym razem wcisnę jeszcze do środka po kawałku czekolady ;-)

      Usuń
  5. Będę go zjadł! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie długo znów zacznę piec muffinki, bo synek coraz większy , fajny przepis. Ja modyfikuje przepisy bo niestety musimy unikać nabiału.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają fantastycznie i z pewnością spróbuję bo lubię robić muffinki - bo szybkie i łatwe w wykonaniu. Choć ze zdaniem "wszystko, czego będziecie potrzebować na pewno znajdziecie w zasięgu ręki" się nie zgodzę, bo twaróg bywa u mnie tylko w konkretnym celu, gdy wiem, że będę go potrzebować, nie jest stałym elementem lodówki. Kakao też chyba nie mam :) Ale z chęcią kupię i zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis wydrukowany, czeka na zakupy i wykonanie :D

      Usuń
    2. U mnie twaróg jest praktycznie zawsze i nie mówię tutaj o tym mielonym do sernika, tylko o najzwyklejszym :-) Smacznego, daj znać jak wyszły ;-)

      Usuń
  8. Przyznam szczerze, że uwielbiam takie muffinki!
    Mogłabym z wielką chęcią przetestować przepis.
    Naprawdę świetna sprawa.
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają fantastycznie <3
    musze wypróbować przepis
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaaa! Jakie pyszności tu serwujesz! Muszę zrobić te muffinki, bo wyglądają pysznie! Pozdrawiam serdecznie.
    http://przepisyna.livejournal.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pysznie, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nabrałam ochoty na ich zrobienie, ale muszę chyba na razie przystopować, bo mąż właśnie skończył ostatni kawałek ciasta z wczoraj ;p.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepysznie wyglądają, szkoda, że to nie przepis dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. o mniam, dodaje do zakładek bo jestem miłośniczką muffin!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj pycha, pycha :) Przepis skopiowany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chodzi za mną taki pomysł od tygodnia (może jutro ) żeby połączyć czekoladowe ciasto z serem. Ja myślałem o czekoladowej bazie jak do fondant czekoladowego plus to tego ser (najlepiej w typu ricotta bo żaden inny nie tworzy takiej kremowej masy, chyba że mascarpone, ale to praktycznie śmietanka i nie pozostawia sernikowego smaku )tylko nie wiem czy zmieszać ser z masą czy próbować wprowadzić to oddzielne żeby mieć wyrazistszy smak sera

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...