czwartek, 1 września 2011

Recenzja Kobo Proffesional Smooth Base Up (Wygładzająca baza pod podkład)

Witam,
Dziś chcę podzielić się z Wami moimi odczuciami na temat wyżej wymienionej bazy.



Zapewnienia producenta:
Baza pod podkład doskonale wygładza i nawilża skórę, ułatwia rozprowadzenie podkładu oraz przedłuża jego trwałość.
Składniki aktywne:
- hydromani l(kompleks naturalych cząsteczek z roslin Tara) aktywnie nawilża skórę przez 24 h,
- olejek makadami - wyraźnie zmiękcza i uelastycznia naskórek oraz łagodzi podrażnienia i wygładza wysuszoną skórę,
- alantoina regeneruje naskórek i przyspiesza odbudowę skóry,
- kompleks witamin E, C, F tworzy naturalny filtr ochronny na skórze.


Moje odczucia:
Baza rzeczywiście bardzo dobrze nawilża skórę, dobrze współgra z podkładem i jeżeli nie przesadzi się z nałożoną ilością (bazy oczywiście) to może ona przedłużyć nieco trwałość makijażu, korzysta również sama jego jakość. Na plus uważam, że jest również cena. Baza Kobo to koszt 19,90zł. Konsystencja bazy w temperaturze pokojowej pozostawia jednak wiele do życzenia, jest bardzo lejąca, może uciekać między palcami. Ja jednak poradziłam sobie z tym i trzymam ją teraz w lodówce, przez co nabrała bardziej konkretnego wyrazu. Osobiście za minus uważam zapach, który jest taki babciny. Mogę go porównać do szarego mydła. Jednak po nałożeniu na twarz jest on bardziej znośny - uważam, że to kwestia gustu czy komuś on będzie odpowiadać czy też nie. Jednak po kilkukrotnym użyciu zauważyłam u siebie drobne wypryski. Baza może więc trochę zapychać, albo po prostu nie spodobała się mojej delikatnej skórze twarzy.
W każdym razie póki co zaprzestałam jej użytkowania i moją bazą nr1 jest krem nawilżający.
Konsystencja bazy Kobo po wyjęciu bezpośrednio z lodówki

Konsystencja bazy Kobo po ociepleniu w temperaturze pokojowej

Jeżeli zastanawiałyście się kiedykolwiek czy warto w nią zainwestować, to informuję Was, że w Drogeriach Natura można prosić o próbki produktu, a jeżeli nie ma takowych na stanie to panie robią odlewki z testerów.
Jestem ciekawa jakie są Wasze doświadczenia z bazą Kobo :) A może polecicie mi jakąś inną?
Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...