czwartek, 15 września 2011

RECENZJA: VIPERA wielofunkcyjny preparat 3 W 1 COMPLEX

Słowo producenta:
Vipera wielofunkcyjny preparat 3 w 1 Vipera „Compex plus 3 in 1” przeznaczony jest dla osób, które chcą zaoszczędzić czas. Dzięki swoim właściwościom ten magiczny specyfik zastąpi odżywkę, podkład pod lakier oraz nabłyszczacz. Regularne stosowanie preparatu zapewni świeży, zdrowy wygląd paznokci oraz sprawi, że Twoje dłonie i stopy będą zawsze zachwycały swym pięknem.


Skład
Metionina - wzmacnia i utwardza płytkę

Przeznaczona dla paznokci
Rozdwajających się
Wyszczerbionych
Pomalowanych
Zmatowiałych
Zaatakowanych bakterią
Wolno rosnących

Stosowanie
Bezpośrednio na płytkę paznokcia
Pełni rolę odżywki
Pełni rolę podkładu pod lakier. Zwiększa jego przyczepność, co wpływa korzystnie na trwałość manikiuru
Bezpośrednio na lakier - zwiększa połysk i twardość lakieru , którym pomalowałyśmy paznokcie oraz uodparnia go przed ścieraniem


Moja opinia:

Powyżej przedstawiłam słowo w słowo zapewnienia producenta. Uważam, że te słowa nie mają pokrycia w rzeczywistości, a nawet pozwolę sobie stwierdzić, że są przedstawione na odwrót.
Po pierwsze produkt ten miał rozwiązać problemy zniszczonych i rozdwajających się paznokci - nie rozwiązał ich nawet w części.
Po drugie lakier na tej bazie miał się trzymać dłużej - nie trzymał się, było tak jak bez tej odżywki.
Po trzecie paznokcie miały być piękne, błyszczące i zdrowe. No i co ja mam tutaj napisać?? Przez tego bubla miałam zamiast paznokci dziesięć sucharków, z których zaczynała schodzić wierzchnia warstwa paznokcia. Dokładnie w taki sposób, w jaki schodzą niektóre lakiery do paznokci. DRAMAT, DRAMAT, DRAMAT!! Żywcem mogłam sobie zrywać cienką i suchą warstewkę :( Moje paznokcie były ekstremalnie przesuszone.
Stosowałam ten preparat około trzech tygodni i to wystarczyło żeby później całą kurację powtarzać od nowa z innym produktem. Nie polecam nikomu.
Żeby nie było aż tak gorzko to powiem, że samo nakładanie lakieru i jego konsystencja była ok. Jednak po wyschnięciu na paznokciu tworzyła się trochę matowa i szorstka warstwa.
Na szczęście nie stosowałam tego na stopy, bo wtedy bym miała 20 paznokci do kuracji...
Nie polecam!

3 komentarze:

  1. bardzo lubię tę białą czekoladkę :) daje ładny, subtelny efekt tafli. mieni się tak ciekawie, na srebrno-złoto-różowo ;) nie ma żadnych wielkich drobinek. słodko pachnie i jest baaaardzo wydajna, chyba nigdy jej nie wykończę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję ;/

    również obserwuję ;)

    PS. Ja lubię bardzo odżywki z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...