środa, 21 września 2011

RECENZJA: The Face Shop, Black Head - dla osób o mocnych nerwach :))

Już jakiś czas temu kilkakrotnie miałam okazję natknąć się tę maseczkę i jej recenzje wraz ze zdjęciami. Wśród jej użytkowników były zarówno bardzo dobre opinie, ale spotkałam również kilka negatywów.
Maseczka ta ma za zadanie oczyścić nam pory z wszelkich zanieczyszczeń oraz rozpuścić i pozbyć się powstałych wągrów.


Sposób użycia: nałóż dosyć grubą warstwę na nos. Odczekaj 10-15 minut po czym delikatnie oderwij maseczkę od nosa. Następnie umyj nos letnią wodą.

Muszę przyznać, że ja trzymałam maseczkę dłużej niż jest to zalecane, bo ok.godziny. Chciałam żeby była dobrze zeschnięta i lepiej zadziałała, dlatego zdecydowałam się na to ryzyko. Nic mi się na szczęście złego nie stało, twarz nie została wypalona :)
Jak już kilkakrotnie wspomniałam, przy nosie lekko przetłuszcza mi się skóra i mam skłonności do lekko rozszerzonych porów. A w porach wiadomo - zawsze zbierają się jakieś zanieczyszczenia, co później skutkuje zaskórnikami i tym podobnymi historiami. Kosmetykami do codziennej pielęgnacji też nie sposób dokładnie oczyścić wszystkich zakamarków więc jedynym wyjściem była dla mnie ta maseczka.
Razem ze mną testowały ją jeszcze dwie osoby i każda była usatysfakcjonowana z działania tego produktu! Ona naprawdę dosłownie wyjmuje wszystkie nasze niedoskonałości ze skóry, mam tu na myśli oczywiście wągry. Nawet te, które nie są widoczne gołym okiem! Poza tym skóra po jej zdjęciu jest gładka i widać różnicę "przed i po".

Sama konsystencja i nakładanie nie jest aż takie złe. Jest to oczywiście specyfik, który bardzo się klei, ale można spokojnie nakładać go bezpośrednio z tubki i wtedy nie ma problemu. Palcami raczej nie polecam, bo później ciężko je zmyć i trzeba czekać aż maska zastygnie. Nie polecam nakładania na całą twarz, gdyż jej ściąganie nie należy do najprzyjemniejszych doznań i może boleć przy delikatniejszych partiach twarzy. Najlepiej stosować ją na nos i okolice, ewentualnie jeżeli ktoś musi - na brodę i czoło. Przez chwilę od aplikacji możemy odczuć bardzo delikatne szczypanie w oczy, ale po minucie czy dwóch ustępuje to.
Co do wydajności to ciężko mi stwierdzić jak dokładnie jest. W tej chwili moja tubka jest po pięciu aplikacjach na nos i okolice i ubyło jej ok 1/3 z tubki. Stosować można ją podobno nie częściej niż raz na tydzień więc jestem pewna, że na jakiś czas wystarczy :)
Myślę, że naprawdę warto w nią zainwestować. Jeżeli macie problemy z cerą, czy widzicie jakieś zaskórniki, wągry to się długo nie zastanawiajcie. Ja swoją zakupiłam na allegro. Są one dostępne w cenach 25-28zł plus przesyłka. Jeżeli jest to dla Was trochę za dużo to na eBay-u możecie ją kupić chyba już za około 15zł.
A teraz gwóźdź programu w powiększeniu :))

Ten produkt naprawdę zasługuje na uwagę! Zdecydowanie polecam!

Skusicie się?

Pozdrawiam serdecznie :)

13 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawa, chyba kiedyś się na nią skuszę- mój nos przypomina pole minowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo własnie szukałam jakies dobrej maseczki, spadłas mi z ta z nieba;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że skusiłaś się na to cudo :) I efekt jest niezły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyrwała wszystko widoczne i niewidoczne :) Super produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, chyba się skuszę, bo mój nos i broda mogą potrzebować takiego wsparcia (:

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytałam i kupiłam!
    ja chcę już, raju czyżby cud w tubce?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cud w tubce, który nie robi krzywdy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zachęciłaś mnie, chyba spróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz u kolejnej osoby widzę same pochwały! chyba czas sie skusić!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie Ci zazdroszczę że ona tak działa :) Też mam tę maseczkę ale ja mam jakoś tak głęboko osadzone zaskórniki i wągry, że ona wyciąga mi tylko włoski :D Choć depilator twarzy z niej niezły :))) Natomiast u mojego TŻ sprawdza się znakomicie :) Miło mi, że mnie odwiedziłaś - obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się wydaje, że u mnie wszystko się ładnie oczyściło, bo trzymałam ją bardzo długo :) Również dziękuję za odwiedziny i odwzajemniam się tym samym :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się skuszę:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko... Jak to się stało, że nie czytałam wcześniej tego posta?! Przecież to jest coś, co muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...