piątek, 2 września 2011

Rozczarowanie miesiąca

Avon Naturals - odżywcza mgiełka do włosów 'kwiat wiśni'



Dziś krótko acz treściwie co sądzę na temat wyżej wymienionej mgiełki.

Zapewnienia producenta:
Odżywcza mgiełka do każdego rodzaju włosów o zapachu kwiatu wiśni. Pozostawia włosy odżywione i miękkie w dotyku.

Moje odczucia:
Jako, że jestem fanką wszelkiego rodzaju zapachu wiśni, wręcz go ubóstwiam(!), postanowiłam skusić się na tę odżywkę. I tak na pierwszy rzut nosa :) pachnie naprawdę pięknie. Cały czar pryska jednak w momencie, kiedy spryskujemy nią włosy. Po chwili nie czujemy tego pięknego aromatu prawie wcale, a zaczyna dominować odór alkoholu. Przez jakąś chwilę nie byłam w stanie wejść do łazienki, bo aż mnie bolał nos od tej odżywki. Co do odżywienia włosów prawdę mówiąc nie zauważyłam żadnej różnicy na plus. A mało tego, pozwolę sobie stwierdzić, że zostały one przez nią trochę wysuszone! Nie układały się tak jak trzeba i zaczynały mi się puszyć. Przerwałam jej stosowanie po 2-3 użyciach, wolałam nie ryzykować kondycji moich włosów.
Podsumowując - nie polecam jej, a zwłaszcza tym osobom, które mają delikatne i cienkie włosy. Produkty te mogą nas zmylić pięknymi zapachami i estetycznymi opakowaniami, ale nie ma z nich żadnego pożytku, a może być wręcz przez nie problem.

Jakie Wy macie zdanie na temat odżywek z tej serii?
A może znacie jakąś godną polecania serię kosmetyków o zapachu wiśni?

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Zapach wisni, mmm...
    Fajny blogg, bede tu czesciej ;*
    + obserwuje u livstid nå rewanrz ; D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...