wtorek, 11 lipca 2017

MAC lipsticks - Sweet Sakura & Brave Red.

Czerwień na ustach? Ooo tak! Przynajmniej raz na jakiś czas :-) Pomimo tego, że na co dzień preferuję naturalny makijaż, a w letnim czasie ograniczam go na tyle, na ile się da, to czerwona szminka musi u mnie być. Szczerze przyznam, że nie każdy odcień jest dla mnie i nie każdy mi się podoba, ale to jest chyba specyfika większości z nas. Jakiś czas temu udało mi się dobrać dwa bardzo fajne odcienie, z których jestem oczywiście zadowolona. Myślę, że zarówno te kolory jak i sama marka nie będą dla Was większą tajemnicą, ale chciałam podzielić się z Wami moimi typami na najbliższy czas.

MAC lipsticks


MAC Sweet Sakura / Brave Red

Kolory, które wybrałam to Sweet Sakura i Brave Red. Z tego co się orientuję są one dosyć popularne i lubiane. Wykończenie zarówno jednej jak i drugiej szminki zalicza się do Cremesheen. Ostatnio troszkę zmęczyły mnie matowe usta, za to takie naturalne, lekko mokre i świetliste wykończenie jest w sam raz. To, co mogę powiedzieć o tych szminkach to to, że mają fantastyczny budyniowy zapach i bardzo przyjemnie się je nosi. Czasami nanosząc pomadkę na usta czuję pewnego rodzaju dyskomfort - mam na myśli nieprzyjemne gryzienie, szczypanie i zarazem swędzenie - wiecie o co mi chodzi? Przy tych szminkach jedyne co czuć, to czysta przyjemność i komfort w noszeniu. A kolory? Są piękne! Odpowiednio nasycone, można nimi zrobić większe lub mniejsze, bardziej naturalne krycie. Bardzo je za to polubiłam. 

Sweet Sakura to ten jaśniejszy odcień czerwieni, bardziej jaskrawy. Brave Red to w moim odczuciu głęboki, wiśniowy kolor i przyznam, że właśnie tę pomadkę sobie bardzo upodobałam. Trwałość oceniłabym raczej podobnie, nie zauważyłam żeby któraś ze szminek dłużej się utrzymywała, Brave Red ma jednak przewagę kolorystyczną, bo ciemniejszy odcień czerwieni jest mocniejszy i mimo wszystko bardziej widoczny. Kolory w miarę równo się u mnie również ścierają, a ta formuła oczywiście nie wysusza moich ust.



MAC Sweet Sakura / Brave Red

Jest to moje pierwsze spotkanie z MACzkowymi pomadkami, ale na pewno nie ostatnie :-) Już teraz zastanawiam się po jakie kolory sięgnąć następnym razem, a mam ochotę na coś bardziej neutralnego i pasującego do zwykłych, codziennych stylizacji. Może będziecie w stanie coś polecić? :-)

Pozdrawiam serdecznie!
bG

43 komentarze:

  1. Pomadki z mac fenomenalne! Szukam dla siebie idealnej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię pomadki MAC, ale głównie krążę wśród matowego wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za matowym wykończeniem rozejrzę się może na jesień :-)

      Usuń
  3. Bardzo lubię wykończenie Cremesheen w pomadkach Mac. Świetne kolory wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie malowałam ust na czerwono, ale w maju zrobiłam to aż dwukrotnie i spodobał mi się efekt. Właśnie jakbym miała kupić pomadkę z firmy mac (nie mam żadnej) to zdecydowałabym się na jakiś odcień czerwonej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie klasyczne kolory, warto poszukać swojego odcienia :-)

      Usuń
  5. Ja niestety nie znam pomadek MAC, jeszcze nie skusiłam się na żadną, ale gdybym miała wybierać, to pewnie skusiłabym się na coś neutralnego (choć kocham miłością nieskończoną fuksję), bo szkoda byłoby mi wyłożyć tyle pieniędzy na pomadkę i używać jej od święta, bo przy fuksji tak niestety jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zwłaszcza, że fuksja to kolor raczej dla odważnych, bo mocno się rzuca w oczy ;-) Ja się rozejrzę za czymś neutralnym pewnie za jakiś czas :-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki, też się nimi cały czas zachwycam :-)

      Usuń
  7. Bardzo ładne odcienie:) Ja mam tylko jeden, taki delikatniutki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! Strasznie mi się podobają te kolory :-)

      Usuń
  8. Ja nie lubię siebie w czerwieni, obecnie mam chyba tylko jedną czerwoną pomadkę ;) ale na kimś jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja siebie też nie zawsze widzę w czerwieni, ale uwielbiam szminki w tym kolorze :-)

      Usuń
  9. Ja póki co mam aż nadto kosmetyków, ale pomadki od MACa warto się skusić.
    Bardzo lubię takie produkty. To coś dla mnie :) zwłaszcza Sweet Sakura.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweet Sakura będzie idealnie do Ciebie pasować :-)

      Usuń
  10. mnie się strasznie podobają czerwone usta, ale sama się czuję w nich dziwnie i jakoś nie mogę się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest jednak widoczny kolor, trzeba się przełamać żeby go nosić ;-)

      Usuń
  11. U mnie na ustach króluje róż ;) boje się czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się chyba bardziej boję różu niż czerwieni ;-)

      Usuń
  12. Obie mają śliczny kolor, są bardzo kuszące. W końcu i ja muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie, na pewno będziesz oczarowana!

      Usuń
  13. Piękne kolorki ale mi taka mocna czerwień nie pasuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne odcienie! Szminki MACa absolutnie uwielbiam i najchętniej wykupiłabym cały ich asortyment. W kwestii naturalnego odcienia, w szczególności polecam mało popularny Peach Blossom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też za każdym razem jak jestem w salonie to zachwycam się wszystkimi kolorami, są cudowne! Na Peach Blossom oczywiście zwrócę uwagę, ale patrząc po zdjęciach myślę, że może być dla mnie fajny! :-)

      Usuń
  15. Naprawde piekne kolory ! To są produkty naprawde warte wysokiej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam słynnych pomadek MAC ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dobrać sobie jakiś odcień, bo przyjemność z używania jest nie do opisania ;-)

      Usuń
  17. Mam tylko jedną pomadkę MAC - SNOB.
    Te czerwienie są piękne, ale ja nie do końca dobrze się w takich czuję

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne kolorki, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne są te pomadki! Uwielbiam czerwień na ustach, więc będę musiała się im zdecydowanie bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne, w mojej kolekcji nie ma pomadek MAC, jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam pomadek z MACa, ale kolory faktyczie przepiękne ! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...