piątek, 30 czerwca 2017

Kilka nowości na lato: Douglas Les Delices oraz Balade En Provence.

To się nazywa spontaniczny wpis! Dziś będzie szybko, konkretnie i zarazem kolorowo, a to wszystko za sprawą mojego świeżutkiego zamówienia z perfumerii Douglas :-) Co wpadło w moje ręce tym razem? Otóż podczas ostatniej bezsennej nocy stwierdziłam, że to, czego mi brakuje na ten sezon to nic innego jak mgiełki zapachowe. Zaczęłam więc szukać i szukać, a tu proszę - coś do wyboru się znalazło :-) Zdecydowałam się więc na dwie wersje: Raspberry Macaroon oraz Coco Vanilla.


Ich zapachy są naprawdę fajne, malina jest świeża, a wersja z kokosem przypomina mi słodką Pina Coladę - na lato będzie w sam raz :-) Dobrałam sobie również z czystej ciekawości do przetestowania poręczny żel pod prysznic o zapachu jabłka z toffi i to jest totalna petarda! Muszę dokupić sobie koniecznie mgiełkę o tym zapachu!




Do tego wszystkiego dorzuciłam jeszcze krem do rąk, na który miałam ochotę. Już kiedyś go przetestowałam podczas innych zakupów i byłam zadowolona z efektu. Myślę, że za jakiś czas trzeba będzie napisać o nim coś więcej! :-)



Przyznajcie, że wszystko prezentuje się pięknie i całość idealnie wpisuje się w lato! Teraz brakuje tylko pięknej pogody ;-) Dajcie znać czy znacie któryś z moich najnowszych nabytków i jakie są Wasze niezbędniki na lato.

Pozdrawiam serdecznie!
bG

49 komentarzy:

  1. Łał świetnie się prezentują te produkty. Byleby lato wróciło, mgiełki pójdą w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, a żebyś Ty wiedziała jak te mgiełki pięknie pachną! Jestem zauroczona!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czekamy, czekamy! Zwłaszcza ja, bo od samego rana leje u mnie deszcz :-(

      Usuń
  3. Ten krem do rąk już jakiś czas temu wpadł mi w oko:) czekam na opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mgiełki, na lato jest to idealne rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko co z kokosem do mnie przemawia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię kokosowy aromat w kosmetykach, chociaż nie każdy jest fajny ;-)

      Usuń
  6. mgiełka na lato to totalny must have

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne nowości, nie mam żadnej mgiełki zapachowej. late używam perfum davidoff cool water

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie perfumy póki co stoją, teraz stawiam na lekkie aromaty :-)

      Usuń
  8. Te mgiełki wyglądają świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mgiełki mają cudne opakowania, jestem ciekawa ich zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną pięknie i są to stosunkowo lekkie aromaty :-)

      Usuń
  10. Musze powąchać mgiełki na żywo, bo i mi brakuje czegoś podobnego w wersji "do torebki" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo... mgiełki! Bardzo lubię.
    Tę kokosowo-waliliwoą chyba zakupię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. waniliową*
      Ps. Tak się rozmarzyłam o tej mgiełce, że aż błąd zrobiłam :):):)

      Usuń
    2. Pachnie ekstra więc się nie zastanawiaj! ;-)))

      Usuń
  12. Nie ukrywam, że wyglądają bardzo kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona wizualna jest świetna, ale w praktyce też dają dużo radości!

      Usuń
  13. Jezu jak kusisz :D Ile one kosztują?
    Ja nigdy nie lubiłam mgiełek,ale ostatnio kupiłam aż 3 :D dwie z Bath and Body Works :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana, poniekąd to przez Ciebie zdecydowałam się na te mgiełki :D :D A zapłaciłam za nie 9.90zł za sztukę po przecenie z 19.90zł :D

      Usuń
  14. perfect post dear :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. już od dawna czaję się na jakąś serię Douglas...
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalnie wygladaja te mgiełki. Ja pamiętam zakupowałam mgiełki tylko z AVONU hah :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie się prezentują ;) sama bym je przetestowała, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie nowości.
    Ja właśnie jestem na wakacjach, więc też sobie pozwalam na małe zakupy i szaleństwa kosmetyczne. Raz się żyje. :)
    Buziaki!
    Pozdrawiam wyjazdowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo nie lubię zapachu kokosu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj mgiełka pachnie bardziej jak Pina Colada :-)

      Usuń
  20. Mgiełki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. w oko wpadł mi od razu krem do rąk, świetne ma opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :-) A jaki zapach! Świetnie odzwierciedlona gruszka, delikatna dla nosa :-)

      Usuń
  22. Jabłko z tofii brzmi cudownie ♥ ♥
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ kolorowo! *.*
    Wszystko mnie zauroczyło, totalnie! a zapachy muszą być obłędne :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...