sobota, 3 czerwca 2017

ePrezenty.pl - oryginalny pomysł na prezent!

Nie samymi kosmetykami człowiek żyje, nawet jeżeli prowadzi bloga o urodzie ;-) I choć rozwijanie pasji dotyczącej samego tworzenia i poszerzania wiedzy od strony kosmetycznej zajmuje mi wiele czasu to sama organizacja również jest naprawdę istotna. Od strony praktycznej idealnie sprawdza się u mnie kalendarz i notes, w którym zapisuję wszystkie swoje pomysły i ewentualne rzeczy, o których powinnam pamiętać. Od niedawna mam przyjemność używać jednak notesu w wersji personalizowanej, który jest idealnym dopełnieniem mojej strony. Taki właśnie notes każdy z Was może zamówić na stronie ePrezenty :-)





Mój notes jest formatu B5 (17,6/25cm), czyli nieco większy niż standardowy zeszyt. Same kartki są w linie i ogólnie całość prezentuje się naprawdę solidnie i jest dobrze wykonana. Okładka jest laminowana, a zdjęcie i napis każda osoba może dostosować do swoich własnych potrzeb, nawet element w formie różowego paska jest dosyć "ruchomy". Nie podoba Wam się? Możecie poprosić, by został on pominięty w ostatecznej wersji Waszego projektu :-) Według mnie jest on przyjemnym i bardzo dziewczęcym smaczkiem biorąc pod uwagę całokształt. Projektowanie również jest dziecinnie proste - wybieracie zdjęcie i ładujecie je, a następnie w poniższych polach decydujecie jak ma wyglądać napis, który będzie widniał na okładce.

Mój egzemplarz znajduje się dokładnie tutaj i możecie go nabyć w cenie 39zł - jak za solidny notes personalizowany z twardą okładką uważam, że jest to naprawdę atrakcyjna cena!


Jednak nie samą pracą człowiek żyje i czasami trzeba sprawić sobie (lub komuś) trochę przyjemności! I w tym przypadku również strona eprezenty.pl spieszy nam z pomocą. Pomysłów jest naprawdę wiele - macie wybór od breloków, kubków (również z możliwością personalizacji), poduszek z nadrukiem, długopisów z grawerem, a nawet własnych obrazów lub zdjęć! Muszę przyznać, że ja jestem fanką fotografii i zdjęć, które można ustawić w domu. Jest to według mnie niesamowicie ciepły i rodzinny akcent, dzięki któremu możemy wrócić do ważnych chwil z naszej przeszłości. Z tego właśnie powodu nikogo nie powinien zdziwić mój wybór, który padł na foto - obraz drukowany na płótnie, który jest niesamowicie klimatyczny i stanowi zawsze coś innego niż standardowa ramka ze zdjęciem.


Samo projektowanie absolutnie nie jest skomplikowane - wystarczy, że w odpowiednim polu załadujecie zdjęcie, które chcielibyście wydrukować, a oprócz tego można dokupić również opakowanie ozdobne w formie wstążki oraz dodać bilecik lub kartkę z personalizacją.

Obraz jest naprawdę solidnie i dokładnie wykonany, ramy są mocne i co dla mnie istotne - drewniane, sosnowe. Ceny w zależności od wybranego formatu są różne, dlatego polecam zapoznać się jak to wygląda bezpośrednio na stronie. Mój obraz jest w formacie 60x40, a cena wynosi 114zł.


Jeżeli nie macie pomysłu na prezent dla ważnej dla Was osoby, a może wyczerpaliście pomysły i chcecie wykazać się kreatywnością, polecam odwiedzić stronę ePrezenty i zapoznać się z ofertą sklepu.
Myślę, że ewentualny wybór Was nie zawiedzie, a obdarowana osoba może być naprawdę mile zaskoczona :-) Jeżeli macie pytania bądź wątpliwości, zawsze można wysłać zapytanie do sklepu i omówić ewentualne plany i projekty.



Jak Wam się podobają moje nabytki z ePrezenty.pl?

Pozdrawiam serdecznie!
bG

28 komentarzy:

  1. To prezent na lata z dużą klasą - pasuje do sypialni jako portret nad małżeńskim łożem - masz mój pełen zachwyt))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to prawda :-) Obraz wygląda pięknie, zwłaszcza na żywo! :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też kojarzyłam, a teraz miałam przyjemność poznać bezpośrednio :-)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego sklepu.
    Jeszcze tam nigdy nie miałam okazji zawędrować.
    Lubię takie fajne pomysły na prezenty,
    Pozdrowieńka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie oryginalne pomysły, fajnie można kogoś bliskiego zaskoczyć!

      Usuń
  4. bardzo fajne rzeczy :) w ogóle b5 to mój ulubiony format i zawsze ubolewam, że ciężko coś dostać w tym rozmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) A co do formatu B5 to przyznam, że chyba pierwszy raz takowy posiadam! Ale jest to idealny kompromis pomiędzy standardem, a czymś większym :-)

      Usuń
  5. Całkiem fajne propozycje, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie na pamiątkę i na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zamówić sobie taki obraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty można zamówić dla siebie,jak i najbliższych. Z tego sklepu mam kuferek na biżuterię i jestem bardzo zadowolona.Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I obraz i notes prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły, sama mam ochotę na taki spersonalizowany notes ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdjęcie jest cudowne! A notes bardzo fajny, podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, szczególnie ten spersonalizowany notes

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo praktycznie wygląda ten notes

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie spiersonalizowane prezenty :D!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym sklepie i myślę, że wkrótce sama sobie coś sprezentuję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z ePrezenty zamówiłam sobie kubek i jest fantastyczny, uwielbiam go! Taki notes bardzo mi się podoba! Lubię format B5, w zeszłym roku miałam taki kalendarz, w tym roku mam A5 i czuję niedosyt :(

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 razy zamawiałam już na tej stronie i mam również notesy stamtąd :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie umiem znaleźć pomysłu na prezent i zawsze się męczę z tym, co będzie najlepsze. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się coś znaleźć i że będę mogła podarować bliskim to, co najfajniejsze. Mam kilka propozycji, ale muszę sprawdzić, jak wyglądają one cenowo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki notes na moim biurku byłby idealny! Też muszę kupić sobie coś ciekawego na nowy rok, ponieważ czeka mnie dużo załatwiania. Dodatkowo jeszcze w pracy od początku roku będzie wiele do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...