wtorek, 2 stycznia 2018

Liq CC serum Rich 15% Vitamin C Boost.

Witamina C jest jednym z najbardziej pożądanych składników w kosmetykach dla osób, którym szczególnie zależy na pięknej, gładkiej i rozświetlonej cerze. Ma ona bowiem działanie nie tyle rozświetlające, ale pobudza również syntezę kolagenu, neutralizuje wpływ wolnych rodników oraz redukuje przebarwienia co jest równoznaczne z wyrównaniem kolorytu cery. Ja również doceniłam już działanie kosmetyków z tym konkretnym składnikiem i chętnie sprawdzam kolejne pozycje dostępne na rynku kosmetycznym.



Serum LIQ CC Light dzięki wysokim stężeniom aktywnych składników redukuje proces starzenia się skóry oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych. 15% witaminy C zapewnia szybkie pobudzenie syntezy kolagenu, skutecznie neutralizuje wpływ wolnych rodników i wyrównuje koloryt skóry. Aktywność czystej, niezjonizowanej formy witaminy C potęgowana jest przez odpowiednio dobrane stężenia tokoferolu i magnezu, które jednocześnie działają ochronnie, regenerująco oraz odżywczo. Dzień po dniu skóra odzyskuje utracony komfort, blask i witalność.
Dzięki zastosowaniu niezjonizowanej, aktywnej formy kwasu L-askorbinowego, serum LIQ CC Light można stosować 365 dni w roku. Niskie pH gwarantuje przenikanie witaminy C do głębokich warstw skóry. Serum wskazane zarówno przed, jak i po ekspozycji na promieniowanie słoneczne.
Składniki aktywne:
  • Witamina C (15% - 4800 mg) - aktywny kwas L-askorbinowy w formie niezjonizowanej zapewnia łatwość przenikania we wszystkie warstwy skóry pobudzając syntezę kolagenu, wyrównując koloryt i rozświetlając cerę. Redukuje szkodliwy wpływ promieniowania UV, pomagając chronić DNA komórek skóry.
  • Tokoferol - witamina E - podwyższone stężenie skutecznie odżywia i regeneruje nawet bardzo suchą skórę. Wzmocnienie ochrony antyoksydacyjnej.
  • Magnez - zapewnia silne działanie regeneracyjne
  • Kwas hialuronowy - chroni skórę przed odwodnieniem, zapewnia jej elastyczność i długotrwałe nawilżenie
Liq CC serum Rich 15% Vitamin C Boost, 30ml / 59,99zł

Serum Liq CC podobnie jak inne produkty tej marki zamknięte jest w przyciemnionej, szklanej butelce z pipetą. Jest to świetnie przemyślany krok, ponieważ dzięki temu składniki aktywne tak szybko się nie utleniają, a co za tym idzie kosmetyk przez dłuższy czas będzie miał odpowiednią moc. Pipeta przez cały czas używania kosmetyku działała sprawnie i nie zawodziła, podobnie jak cały mechanizm opakowania. Jeżeli chodzi o zapach i konsystencję to i tutaj nie mam większych zastrzeżeń. Kosmetyk jest płynny, ale lekko zagęszczony. Bardzo łatwo i sprawnie można jednak rozsmarować go na skórze. Zapach nie wyróżnia się niczym specjalnym, może lekko wyczuwam w tym przypadku alkohol, ale nie jest to jakiś wybitnie mocny aromat i nie utrzymuje się długo na skórze. Od momentu otwarcia serum nadaje się do użycia przez 3 miesiące.

Liq CC posiadam w wersji Rich. Jest do wyboru również wersja Light, jednak ja wybrałam tę ze względu na rodzaj swojej cery i efekt, jakim lubię traktować swoją skórę. Jakie są moje spostrzeżenia? Ujmując wszystko w skrócie to ta wersja była jednak dla mnie odrobinę zbyt bogata...
Serum Rich zdecydowanie charakteryzuje się lekko zawiesistą i oleistą konsystencją, która potrzebuje więcej czasu na to, by się wchłonąć, przez co stosowałam ten kosmetyk jedynie na noc. Dobrze przywiera do skóry, jednak pod makijaż w ciągu dnia absolutnie się według mnie nie nadaje. Efekt, jaki uzyskałam podczas jego stosowania zarówno mi się spodobał, jak i rozczarował, ponieważ skóra choć była przyjemnie nawilżona, a nawet natłuszczona (a jesienią oraz zimą jest to bardzo przyjemne uczucie) to jednocześnie zaczęły występować nieco bolesne niedoskonałości, które tak szybko nie chciały się goić. Było to o tyle denerwujące i niekomfortowe, ponieważ z czasem miałam wrażenie, że tych niedoskonałości pojawiało się coraz więcej i kurację musiałam skrócić do nieco ponad miesiąca - po odłożeniu tego kosmetyku sytuacja zaczęła się normować i wracać do swojego zwyczajnego stanu. Czy oprócz nawilżenia, natłuszczenia i wysypu niedoskonałości nastąpiło coś jeszcze? Niestety niczego specjalnego nie zauważyłam i bardzo tego żałuję. Miałam już kiedyś podobne kosmetyki, przy których zauważałam faktyczny stan rozjaśnienia skóry już po kilku użyciach, bez żadnych niedoskonałości i skutków ubocznych... To serum nie pozwoliło mi na dłuższe jego stosowanie. W przyszłości jednak chętnie sprawdzę wersję Light, bo może Rich była dla mnie jednak zbyt bogata?


Dajcie znać czy i Wy macie jakieś doświadczenia z serum Liq CC Rich i jak oceniacie efekty po jego stosowaniu. A może polecicie mi inne kosmetyki tego typu, które okazały się Waszym totalnym hitem?

Pozdrawiam serdecznie!
bG

18 komentarzy:

  1. Slyszalam wiele dobrego o produktach z witamina C, ale podobno bardzo krotki czas na zuzycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w tym przypadku są to trzy miesiące.

      Usuń
  2. Miałam tę wersję i byłam zadowolona. Ja takie lekko oleiste formuły nakładam zawsze na zwilżoną tonikiem czy mgiełką buzię, lepiej i szybciej wszystko się wchłania. bardzo fajne żelowe serum z witaminą C ma The Ordinary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze nakładam takie preparaty na zwilżoną tonikiem skórę, ale w tym przypadku na dzień i tak czułam się zbyt "tłusto". A serum z The Ordinary chętnie sprawdzę :-)

      Usuń
  3. Miałam ochotę na to serum, ale jeśli się zdecyduję, to chyba wybiorę wersję lekką. Podejrzewam, że ta będzie dla mnie stanowczo zbyt bogata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być, bo jest naprawdę konkretna nawet dla mnie. Na dzień całkowicie odpadała, no chyba, że akurat się nie malowałam.

      Usuń
  4. Witamina C ostatnio stała się bardzo modna! Sama osobiście jeszcze nie korzystałam z jej dobrodziejstw, jednak chyba najwyższa pora! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w takim razie zapoznać się z podobnymi produktami :-)

      Usuń
  5. Nie miałam styczności z Rich, ale Light jak najbardziej nadaje się pod makijaż, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tych produktach ale wyglądają ciekawie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie do końca Ci się sprawdziło :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym serum, ale sama jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że ta wersja nie przypasowała Twojej skórze. O tych serach czytałam wiele dobrego, ale nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. such a fantastic post dear i use already & its good for me..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie skusiłabym się na wersję Rich, witaminę C wolę stosować o poranku. Ciekawa jestem działania lżejszej wersji, czekam więc na recenzję:) Ja mam obecnie olejowe serum z witaminą C Clochee, ale właśnie też jest ciężkie i nie nadaje się do porannej pielęgnacji. Pamiętam, że Sesderma ma bardzo dobrą linię produktów z witaminą C.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro zachwalasz, chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...