czwartek, 9 listopada 2017

Semilac 005 Berry Nude.

Dzisiejszy wpis będzie skierowany przede wszystkim do dziewczyn i kobiet, ewentualnie zainteresowani mogą być również panowie, który zwracają uwagę na pomalowane paznokcie ;-)
Niedawno wróciłam do malowania paznokci lakierami hybrydowymi i jak przez kilka ostatnich miesięcy na moich dłoniach królowała jedynie odżywka, tak teraz nie mogę wyobrazić sobie braku jakiegokolwiek koloru. Jako, że mamy już jesień w pełni to i moje upodobania skierowane są ku bardziej konkretnym kolorom. Dziś zaprezentuję Wam odcień Berry Nude marki Semilac.


Berry Nude to kolor, który wygląda niczym opadające z drzew kolorowe liście i zapewne dlatego tak mi się on teraz podoba. Kojarzy mi się jednak również z koktajlem jagodowym i uważam, że nazwa idealnie odzwierciedla sam odcień. Malując nim paznokcie nałożyłam trzy cienkie warstwy.


Powiedziałabym, że w rzeczywistości odcień jest nieco ciemniejszy i bardziej intensywny niż na zdjęciach więc jeżeli używacie hybryd i macie dostęp do marki Semilac to polecam sprawdzenie tego koloru na żywo.



Dajcie znać jak podoba Wam się mój lakier i po jakie kolory Wy najczęściej sięgacie :-)

Pozdrawiam serdecznie!
bG

22 komentarze:

  1. Świetnie się ten kolor prezentuje.
    Coś czuję, że będę musiała spróbować :D
    Rewelacyjny, doskonały na jesień!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny odcień, prawdziwy jesienny ideał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na jesień jest to świetny kolor i bardzo chętnie go ostatnio noszę :-))

      Usuń
  3. Boski kolorek<3 W moim guście:D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny przygaszony brudny róż, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor genialny, idealny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z moich najulubieńszych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...