wtorek, 31 stycznia 2012

Bio Planete, Olej kokosowy EXTRA VIRGIN BIO 200 ml

Witajcie,
Kilka dni temu pisałam o wspaniałych właściwościach oleju kokosowego z Biochemii Urody. Niestety już mam go dosłownie na wykończeniu, jednak postanowiłam zakupić inny olej kokosowy.
Znalazłam go w Delikatesach Alma i był w cenie 25,90zł. Słoik ma 200ml. Jest to bardzo opłacalna sprawa, ponieważ w BU 50ml kosztuje 10,50zł, a sama przesyłka 11zł. Tutaj w tej samej cenie mam cztery razy tyle i nie muszę czekać na przesyłkę! Wczoraj nałożyłam go sobie na cały wieczór, dość dawno tego nie robiłam i aż czułam jak moje włosy cieszą się z jego towarzystwa :)) Dziś są w stanie idealnym: błyszczące, miękkie, sypkie i gładkie! Kiedyś do takiego efektu potrzebowałam prostownicę, ale jak wiadomo jest to bardzo zgubna praktyka! Pomiędzy olejem z BU i Bio Planete nie dostrzegam żadnej różnicy. Konsystencja ta sama, zapach równie cudny, właściwości też. Jeżeli macie ochotę przeczytać o nim trochę więcej to odsyłam na stronę:

http://www.bogutynmlyn.pl/go/_info/?id=4634
na tej stronie możecie jednocześnie kupić ten olej.


Zdecydowanie polecam! Jest to rewelacyjny produkt i jak widać można go kupić w normalnym sklepie :)
Wy też macie fioła na punkcie oleju kokosowego? ;)

Pozdrawiam serdecznie!
bG

33 komentarze:

  1. haa :D też mam fioła ;)

    bardzo mi się tu podoba i oczywiście obserwuję :)

    czarna--m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej to Ty :D a ja tu zaglądam i nie wiedziałam że od Ciebie kurczę ale się cieszę ;D hehe dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)) Przyjemnego użytkowania ;)) Buziaki!

      Usuń
  3. hmm.ja dopiero się rozglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog! Jak widzę, można się tutaj dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy! Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, wiadomo, ze zakupię ten olej :-) Prosze tylko o instrukcję jak go używać :-) Przed mysiem włosów czy po? Traktować jak odżywkę i po prostu spłukać, itd....? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosi doczytałam poprzedni post o oleju BU i już wszystko wiem :-)

      Usuń
    2. OK :) W takim razie życzę udanego i aromatycznego olejowania włosów ;) Buziaki!

      Usuń
  6. oj mam fioła mam :D i nie tylko na punkcie oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam olejek kokosowy z BU,jestem z niego zadowolona,ale przyznam racie Tobie jest dość drogi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam swój olej w sklepie ze zdrową żywnością, ale położyłam go na włosy 2 razy, a potem ciągle jakoś czasu nie było i w końcu się przeterminował i musiałam wywalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wreszcie zaopatrzyc się w ten olej bo same dobre rzeczy o nim słyszę!

    OdpowiedzUsuń
  10. używam obecnie parachute i bardzo mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to będzie trzeba niedługo wybrać się do almy ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. ja używam z Vatiki i też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przede wszystkim to opakowanie jest tak kuszące, że chciałoby się zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam olej kokosowy, ale jeszcze nie zabrałam się za jego używanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa rzecz :) też taki chcę, choć ja takich specyfików na włos nie nakładam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardoz fajny blog, zaczytałam się:) Dziękuję za dołączenie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę...a u mnie Almy nie ma :((( Ja się zabieram do zakupu oleju kokosowego jak przysłowiowy pies do jeża...

    OdpowiedzUsuń
  18. ja smaże na nim;) ale mam bezzapachowy i bezsmakowy;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam do Ciebie pytanie :) Szukałam czegoś o tym olejku i trafiłam tutaj. To jest olej spożywczy, tak? I można go bezpiecznie stosować na włosy? Wiem, że to pytanie może się wydawać głupie, ale będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten olej akurat można bez obaw nałożyć na włosy :-) Pozdrawiam :-))

      Usuń
  20. Bardzo dziękuję ;) Pomogłaś mi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a u mnie (właścicielce małego "nienormalnego" sklepu ekologicznego) ten sam tłuszcz, tego samego producenta i tego samego dostawcy byłby w cenie 18 zł a nie prawie 26 zł, jak napisała Pani w Almie. NIECH ŻYJE POTĘGA MARKETÓW I ICH ATRAKCYJNYCH OFERT CENOWYCH!

    OdpowiedzUsuń
  22. A teraz wlasnie jest promocja w almie na ten olej. 200 ml 17 zl. Zrobilam zapasy:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. w sklepie ze zdrową żywnością, bądź zielarskim można dostać dokładnie taki olej za ok 15 zł

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Na każde pytanie odpowiem pod postem.
Jednocześnie uprzejmie proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...